او صدایم زد

به دنیا آمدم عاشقش باشم..همین که صدا زد شناختم!

او صدایم زد

به دنیا آمدم عاشقش باشم..همین که صدا زد شناختم!

او صدایم زد

بسمِــ اللّــــــهِ و بِـــه نستعینْ

گاهی دلت تنگ است
آرزویت کم
به عمق نَفَس
گاهی سلامت کافی
میشود مرحم
السّلام علی الله
وقتی تو را کسی دارد
آرزو نمیکند
برآورده میکند
این آرزوهای کوچک
قانع نمیکنند
برای آمینی که خودش آرزوست
..
برایتان عشق آرزو میکنم
بروید عاشق شوید
...
خدا را دارید
همه چیز دارید
آرزو ندارید
برایتان بی آرزویی آرزو میکنم
..
*مینویسم آنچه بر من خوانده
بلکه این صدای آشنا بگوش اهلش شنیده شود
که از انسان فقط صدا میماند
مثل صدای خواندن یک شعر با صدای بلند
یا نجوایی در دل
از دمی که خلق کرد تا آهی که به خدا پیوست(آدمی)،
برای یکصدا شدنی که ادا کند کلمه ایی را که بینهایتِ ازلیِ اوست
و تلقین کرد به خواندن
آرزویی که هیچ فطرت پاکی انکارش نمیکند:<<دوستت دارم...
>>
گ‌.م‌.ع

طبقه بندی موضوعی
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ ارديبهشت ۹۹، ۱۷:۲۹ - 00:00 :.
    +++++
  • ۳۰ آبان ۹۸، ۰۲:۱۱ - سایت تفریحی چفچفک
    احسنت
  • ۳۰ آبان ۹۸، ۰۰:۳۸ - سارا سماواتی منفرد
    💖💖💖
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

اما تو واقعا تنها نیستی
آینه با تو نبوده؟ و خیلی چیزهای دیگر...
در آینه بنگر
چروک افتاده ی زیر چشمت
آینه که اگر نبود تنهایی آدم را چه کسی پُر میکرد؟

یا به رُخ آدم میکشید تنهاییش را که کسی جز من نیست در چارچوب این قابی که خودت را پنهان میکنی از خودت
سخن میگفتم؟
اما برای کِه؟
بجز آینه که هربار بمن یادآوری می کند کیستم
از جماعتِ نمایشی که آدم ها را دور و برشان پر کرده اند

تنهایِ واقعی را ترجیح میدهم

خودم را در آینه میبینم

 تو نیستی

او نیست

این و آن نیست
هیچکس نیست
فقط منم
میبینم آنچه در تصویرِ مردمکِ چشمانم افتاده
من من را میبینم

رو راست با من
کسی دیگر را نمیبینم،

کسی که افق نگاهش من نیستم..
خیره ام در آینه ی تمام نمای خویش

اما چرا در آینه آینه را میبینند نه خود را؟،

آینه ام بازتابی از توست

از آنچه در مردمک چشمم تصویر میکشد

تکه هایی که بازتابت میکند؛

در آینه ی من

بی آنکه آینه ای بشکند...

ندیده ای آینه ها را تا خیره ات کنند؛

آنچه در آن تو را میکِشاند درون آینه...

آینه ایی که یک چارچوب برای آن انتخاب میکنی که بهش بیاید

تو را نشان نمیدهد و نه نگاهِ خیره ی مردمکی که میخواهد چیزی به تو بگوید و رازی که باید بدانی را فاش کند..

آینه ات را بشکن اگر در آینه آینه را میبینی نه آنچه آینه با تو میگفت..

و بردار نقابی را که دیگر به صورتت نمیاید!

  • ۹۹/۰۵/۲۸
  • گ.م.ع