او صدایم زد

به دنیا آمدم عاشقش باشم..همین که صدا زد شناختم!

او صدایم زد

به دنیا آمدم عاشقش باشم..همین که صدا زد شناختم!

او صدایم زد

بسمِــ اللّــــــهِ و بِـــه نستعینْ

گاهی دلت تنگ است
آرزویت کم
به عمق نَفَس
گاهی سلامت کافی
میشود مرحم
السّلام علی الله
وقتی تو را کسی دارد
آرزو نمیکند
برآورده میکند
این آرزوهای کوچک
قانع نمیکنند
برای آمینی که خودش آرزوست
..
برایتان عشق آرزو میکنم
بروید عاشق شوید
...
خدا را دارید
همه چیز دارید
آرزو ندارید
برایتان بی آرزویی آرزو میکنم
..
*مینویسم آنچه بر من خوانده
بلکه این صدای آشنا بگوش اهلش شنیده شود
که از انسان فقط صدا میماند
مثل صدای خواندن یک شعر با صدای بلند
یا نجوایی در دل
از دمی که خلق کرد تا آهی که به خدا پیوست(آدمی)،
برای یکصدا شدنی که ادا کند کلمه ایی را که بینهایتِ ازلیِ اوست
و تلقین کرد به خواندن
آرزویی که هیچ فطرت پاکی انکارش نمیکند:<<دوستت دارم...
>>
گ‌.م‌.ع

طبقه بندی موضوعی
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ ارديبهشت ۹۹، ۱۷:۲۹ - 00:00 :.
    +++++
  • ۳۰ آبان ۹۸، ۰۲:۱۱ - سایت تفریحی چفچفک
    احسنت
  • ۳۰ آبان ۹۸، ۰۰:۳۸ - سارا سماواتی منفرد
    💖💖💖
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

نبرید یارم را

لنگر انداخته ام

...

میخواهم ماهی ها را آزاد کنم 

 

و تا ابد به انتظارت صدقه بدهم 

من چه میخواهم ماهی که از طعمه گریزد..!

رود ماهی هایی هایی میاورد

که از طعمه نگریزند 

بی روزی که نمیمانم!

دلشان به حال  من بسوزد که از گلویم پایین نمیرود!

ماهی ها چه گناهی دارن..

نمیخواهم ماهی گیر باشم..

تماشا میکنم هر کدام در تورم افتاد کفایت میکند

عجول نیستم

ماهی خوب میخواهم

حالا گیرم ماهی هم نبود

..

بگذار بیشتر به این رود بیایم

بگذار هر وقت از کنار این رود رد می شوم خیالم از خودم قرص باشد

ماهی ها از من نمیترسند

روزی من باشد خودش در تورم می افتد!

من بخشیدم

رها کردم

تو هم رها کن

ماهی های تعلقات و هر چیز تو را سرگرم تور خالی میکند!

از نفرین ماهی هایی که تقلا میکنند بترس!

تورم را میانداختم که..

یک نفر فریاد زد 

ماهی ام را نبرید!

دیگری گفت مال منست 

آن یکی گفت...

هرکسی حرفی داشت

ادعایی

ابرازی...

و از آن روز شده زمزمه ام این کلمات 

ماهی ها پیشکشست بر همه آبادی ها

"یارم نبرید"

ماهی پیشکش

  • ۹۶/۱۲/۲۵
  • گ.م.ع